onsdag 20 februari 2013

Altrad tändsticksask

Fick lite inspiration då det utlystes en tävling på Facebook där det var tema "sommar och ljusa färger" vad kan inte passa bättre då än ljuvliga pastellfärger. 
Jag har använt mig av vit cardstock som bas, stansat ut blommor i samma papper som jag har använt till bakgrunden, samt spets och lite pärlor till detta.



Dies som jag har använt mig av är:
MemoryBox- rosetten i högra hörnet
Spellbinders- Ovalen på baksidan
Die-namics-små bladen
cart-us-rosorna
La-La Land craft dies-Bannern
Magnolia- Hjärteborden









Lämna gärna ett litet avtryck 

Tack


2 kommentarer:

  1. Kära nån, så vackert! Har tittat lite här i din blogg, och jag gillar verkligen dina pastelliga färger på dina alster! Så ljuvt och romantiskt... :)
    Har du gjort rosorna till tändsticksasken själv? De var jättefina!

    Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Hej Kicki! Tack för din fina kommentar. Ja jag har gjort rosorna själv med hjälp av en sprialformad dies från cart-us, det är alltid lika roligt när man kan få färgerna stämma överens i sina skapelser.

    Kram Carina

    SvaraRadera