fredag 5 oktober 2012

Rosa Bandet utmaningen


Bidrag nummer åtta i utmaningen till Rosa Bandet




Detta kort är beställt av Tore Johansson, han kommer att skänka lika mycket som bloggen samlar in.



















Bidrag nummer sju i utmaningen till Rosa Bandet





 Detta bidrag är insänt av Malin Djurberg

















Bidrag nummer sex i utmaningen till Rosa Bandet




Så var det det där med en förklaring.. hmm,, ja, det vet jag inte om jag har någon.. Bara att jag blev sugen på att vara med, och att jag ju gillar rosa =)
  Jag har sålt det på bud på en köpes säljes sida och slutbudet blev hundra kronor vilket jag har satt in på cancerfondens sida.

Lycka till med din insamling.
Hoppas att det ramlar in en massa bidrag..
Ha det gott..
Med vänliga hälsningar Christina Skord

















Bidrag nummer fem i utmaningen till Rosa Bandet




Detta bidrag är gjort av en tjej som tycker det är jättekul att pyssla.

Tova 7år


























Bidrag nummer fyra i utmaningen till Rosa Bandet

Mitt kort är ett "krya på dig kort" detta kommer jag att ge till en vän. Hoppas att det snart kan finnas en ljusning även i denna sjukdom som heter reumatism.

Katarina




















Bidrag nummer tre i utmaningen till Rosa Bandet

Emma  har bestämt sig för att haka på min utmaning och kommer matcha min donation.
Så får jag in 50 bidrag så blir det 500kr från mig & 500kr från Emma.

Detta tycker jag är helt fantastiskt. Tack för din medverkan Emma!


Nu har jag gjort ett rosa kort!
Fåglarna, fjärilen symbolisera hoppet.
Nyckel önskan på en lösning.
Insänt av Emma

























Bidrag nummer två i utmaningen till Rosa Bandet









Här kommer ett annorlunda julkort (till en man) med anknytning till Rosa bandet.

Åsa



















Bidrag nummer ett i utmaningen till Rosa Bandet
Hej, jag gillade ditt inslag om Rosa Bandet. Jag har gjort ett kort som jag tänker auktionera ut på jobbet. Pengarna skänker jag. Kram Gertrud


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar